هورمون و سرولوژی

خانه > بخش های تخصصی > هورمون و سرولوژی

در واحد هورمون شناسی، سلامت غدد و اعضا مختلف بدن با اندازه گیری هورمون های مترشحه از اندام های داخلی بدن از جمله هورمون های تیروئیدی، پاراتیروئیدی، فوق کلیوی، جنسی، همچنین تومور مارکرها و غیره مورد ارزیابی قرار می گیرند. هم چنین جهت تعیین احتمال خطر ابتلا جنین به ناهنجاری های کروموزومی در دوران بارداری ، آزمایش های غربالگری سلامت جنین با استفاده از تجهیزات به روز و نرم افزار مورد تایید اداره کل مرجع سلامت انجام می گردد.

در بخش سرولوژی، آزمایش های تشخیصی مانند بررسی عفونت های باکتریایی، ویروسی، مایکوپلاسما، انگلی، کمبود کمپلمان، گاماپاتی های مونوكلونال، پلی كلونال و كمبود ايمونوگلوبولین ها و همچنین آزمایش های مربوط به بیماری های خودایمن نظیر لوپوس، آرتریت روماتوئید با روش هایی از جمله ایمونوفلورسانس انجام می پذیرد.

هدف ما در  این بخش ، انجام آزمایش های روتین، تخصصی و فوق تخصصی با بالاترین اطمینان از نتایج بدست آمده و در سریع ترین زمان ممکن می باشد. به همین منظور کوشش شده است تا با بهره گیری از دانش تئوری و تجربی کادر مجرب و همچنین استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک عوامل مداخله گر از جمله خطاهای اپراتوری کاهش و دقت و صحت آزمایش ها افزایش یابد.

نمونه گيری در منزل

برای خدمات نمونه گيری در منزل و محل كار شماره تماس خود را ثبت کنید تا همكاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.