بهترین آزمایشگاه تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال بهترین آزمایشگاه در تهران هستید، ما آزمایشگاه فرین که یکی از بروزترین و مجهزترین آزمایشگاه های تهران هست را معرفی می کنیم. این آزمایشگاه که در میدان چیذر واقع شده است، به روز ترین تجهیزات پزشکی دنیا را دارد و انواع آزمایش های، تیروئید، چربی خون، مدفوع، خون، تست پاپ اسمیر، ادرار و آزمایش قند خون در این آزمایشگاه صورت می گیرد.

خدمات در منزل بهترین آزمایشگاه تهران

مدیریت آزمایشگاه فرین جهت رفاه حال بسیاری از مراجعین عزیز تصمیم گرفته است تا بسیاری از خدمات این آزمایشگاه را در منزل ارائه دهد تا مراجعین بدون نیاز به مراجعه به محل آزمایشگاه از این امکانات بهره بگیرند، این خدمات که در دوران کرونا بسیار تقاضا داشت، هم اکنون هم برای بسیاری از سالمندان، معلولین و افراد و کم توان و ناتوان و سایر متقاضیان ارائه می شود. در ارائه این خدمات ما کلیه تجهیزاتی که برای آن فرد نیاز است را به منزل وی برده و همراه پزشک و پرستار، به ارائه خدمات مورد نیاز وی می پردازیم.

فرین; بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی تهران

آزمایشگاه پاتوبیولوژی فرین، که در سال 1400 توسط متخصصین پاتولوژی و طب آزمایشگاهی با بیش از 22 سال تجربه در این زمینه تاسیس گردیده تا با رویکردی کاملا تخصصی و با نگاه به آینده و ایمان به علم و دانش به عنوان مهم ترین عامل پیشرفت و موفقیت، فعالیت نماید.این آزمایشگاه با حدود هفت هزار متر زیر بنا و استفاده از متخصصین طراحی داخلی، فضایی آرامش بخش و دلنشین را فراهم نموده تا علاوه بر ارائه خدمت در شرایطی با کمترین استرس به مراجعه کنندگان با استفاده از آخرین پیشرفت های علمی در زمینه پاتولوژی و طب آزمایشگاهی و با به کارگیری بهترین تجهیزات مدرن و پرسنل کار آزموده، مطلوب ترین و سریعترین خدمات را به عزیزان مراجعه کننده ارائه نماید.

بهره‌گیری از به روز ترین تکنولوژی در بهترین آزمایشگاه تهران

در آزمایشگاه پاتوبیولوژی تهران، ما با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی، و استفاده از کادر مجرب و متخصص کلیه این خدمات را به بهترین شکل ممکن به مراجعین ارائه می دهیم، تمامی تجهیزات ما به روز بوده و از آخرین تکنولوژی روز استفاده می کنیم. جهت رفاه حال شما این تجهیزات به صورت روزانه به روز می شوند.

هدف ما در این مجموعه، رساندن آزمایشگاه فرین به یک مجموعه پیشرو و سرآمد در بخش خصوصی بوده که برای بیماران و مراجعین عزیزو پرشکان ارجمند بیمارستان، با استفاده از بهترین تجهیزات موجود و مجرب ترین پرسنل، مطلوب ترین خدمات را ارائه نماید.

نمونه گيری در منزل

برای خدمات نمونه گيری در منزل و محل كار شماره تماس خود را ثبت کنید تا همكاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.